Faceți căutări pe acest blog

marți, 24 august 2010

ce este viata?

   A spus cineva odata" ca viata e o boala mortala care se transmite pe cale sexuala" destul de cinic dar adevarat. Deasemenea as mai putea cita "ca viata e o cutie cu instrumente care inteapa si taie"- adevarat si asta;cati dintre noi nu s-au taiat sau intepat prin viata?Sau de cate ori nu am fost intepati si taiati de altii, de semenii nostri?Si eu pot sa-mi amintesc cateva asemenea situatii......
In concluzie viata e o lupta, pe viata si pe moarte ,unde fiecare dintre noi incearca sa iasa deasupra celuilalt, sa arate ca el este mai bun, mai inteligent, mai destept. Nu stiu cum era pe vremea bunicilor nostri dar in ziua de azi mi se pare ca se gasesc prea putini "oameni", cineva dispus sa te ajute sau sa-ti intinda o mana fara a avea el insusi ceva de castigat. Lipsurile materiale ne-au facu sa ne pierdem umanitatea, calitatea de a fi oameni; nu mai avem timp de nimic: copii, prieteni, parinti....suntem intr-o continua alergare,intr-o continua lupta cu ziua de maine.Din pacate trebuie sa recunosc faptul ca si eu ma simt la fel;grijile mi-au intunecat sufletul si viitorul apare tot mai sumbru. Sper ca aceasta situatie sa aiba un final si o luminita cat de slaba sa apara si pe strada noastra.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu